Dieta & Fitnes

Dieta Braziliane – humbni 10 kg për 2 javë!

Dieta Braziliane është një nga dietat “e shpejta” më të popullarizuara dhe mundëson që për dy javë të dobësoheni madje 10 kilogramë. Ekzistojnë dy variante – dieta braziliane “super-e shpejtë” dhe “normale”.

Bën pjesë në kategorinë e dietave të varfra nutritive, ndërsa ne ju prezantojmë variantin e shëndetshëm nëse dëshironi të liroheni nga kilogramët e tepërt para sezonit të verës.

Varianti normal i dietës braziliane zgjat katër javë, dhe me ndihmën e saj mund të humbni deri në 12 kilogramë. Hahet 4-5 herë në ditë, ndërsa ushqimet themelore janë perimet dhe pemët.

Kjo është menyja shtatëditore:

E hënë

Mëngjesi: portokall, banane dhe një filxhan lëng portokalli;

Zamra: një gotë lëng portokalli dhe një copë buke të thekur;

Dreka: 100 gramë peshk të zier, 100 gramë sallatë nga perimet e pagatuara;

Darka: – krejt njëjtë si mëngjesi;

Para se të shkoni në shtrat: 1 gotë lëng portokalli, 1 copë e vogël buke e thekur.

E martë

Mëngjesi: vezë të ziera butë, një filxhan lëng molle;

Zamra: një copë e vogël buke e thekur, një gotë lëng molle;

Dreka: 100 gramë të mishit të zier, 2 patate të ziera, 4 gjethe të sallatës së gjelbër.

Darka: 200 gramë peshk të zier, ve shumë të ziera, sallatë të gjelbër, bizele të gjelbër.

Para se të shkoni në shtrat: një filxhan lëng të mollës, bukë të thekur.

E mërkurë

Mëngjesi: një filxhan qumësht pa yndyrë, një copë buke të thekur;

Zamra: 100 gramë djathë të payndyrshëm;

Dreka: 100 granë oriz, 150 gramë sallatë me lakër të freskët me sos të përbërë nga një limon dhe një lugë majdanoz të grirë imët;

Darka: 100 gramë mish të zier, një mollë, 4 gjethe të sallatës së gjelbër;

Para se të shkoni në shtrat: një filxhan lëng molle, një copë e vogël buke të thekur.

E enjte

Mëngjesi: një filxhan lëng ananasi, 60 gramë ananas;

Zamra: një filxhan lëng ananasi, një copë e vogël buke të thekur;

Dreka: 100 gramë mish të zier, një copë e vogël djathi dhe një portokall.

Darka: 2 patate të ziera, 150 gramë sallatë nga karota e freskët e grimcuar me pak vaj;

Para se të shkoni në shtrat: një filxhan lëng ananasi, një copë buke të thekur.

E premte

Mëngjesi: Një filxhan lëng molle dhe një copë e vogël buke të thekur;

Zamra: një mollë, një portokall;

Dreka: 150 gramë peshk të zier, 2 karota të vogla të ziera;

Darka: një pjatë supë perimesh, një pjatë krem supe nga kërpudhat ose një pjatë çorbë e peshkut, një copë e vogël buke;

Para se të shkoni në shtrat: një gotë lëng portokalli, një copë e vogël buke të thekur.

E shtunë

Mëngjesi: një gotë lëng molle, një copë buke të thekur;

Zamra: 150 gramë sallatë nga panxhari i zier i grimcuar, me pak vaj bimor;

Dreka: një pjatë supë perimesh, kërpudhash apo çorbë peshku, një copë e vogël buke;

Darka: 100 gramë kërpudha të fërguara, 100 gramë sallatë nga perimet e pagatuara.

Para se të shkoni në shtrat: një gotë lëng molle, 2 biskota të freskëta.

E diel

Mëngjesi: një banane, një grusht rrush të thatë;

Zamra: një gotë lëng karote, një copë e vogël buke të thekur;

Dreka: 100 gramë mish të zier, 100 gram sallatë nga lakra e freskët, qepë e bardhë dhe lëng nga 1 limon;

Darka: një pjatë me perime apo çorbë peshku nga kërpudhat, 100 gramë pemë, 4 gjethe të sallatës së gjelbër;

Para se të shkoni në shtrat: një gotë lëng molle, dy fiq të thatë.

Menyja përsëritet sipas nevojës prej 2 deri 4 javë – kurrsesi më gjatë. Kthimi në ushqimin “normal” arrihet me rritjen para së gjithash të pemëve dhe perimeve, dhe pastaj me rritjen e ngadalshme të ushqimeve që përmbajnë proteina. Siç e shihni, kjo dietë është e pasur me pemë dhe perime – pra nuk mund të shkaktohet mungesë e vitaminave dhe mineraleve.

Me këtë dietë rekomandohet edhe 30 minuta shëtitje, vozitje me biçikletë apo not çdo ditë.

Back to top button