Dieta & Fitnes
Në Trend

Ushqimet verore që do t’ju ​​ndihmojë të humbni peshë

Shumica e njerëzve bëjnë një dietë dhe ushtrojnë në mënyrë aktive para verës për t’u bërë në formë para se të rriten temperaturat dhe për të rënë në peshë. Por nëse nuk keni arritur të dilni në formën më të mirë me kohë, mos u zhgënjeni.

Vera është një kohë ideale e vitit për dieta dhe humbje peshe. Ekspertët pohojnë se njerëzit që janë në dietë verore janë më të suksesshëm.

Një arsye për këtë është se rrezet e diellit rrisin nivelet e serotoninës, hormonit të lumturisë. Nivelet e rritura të serotoninës zvogëlojnë deri diku dëshirën për të ngrënë, veçanërisht dëshirën për të konsumuar ushqime me kalori të yndyrshme ose të ëmbla.

Një avantazh tjetër i verës është aftësia për të kaluar më shumë kohë në natyrë. Aktiviteti i rritur fizik, qoftë thjesht shëtitje në qytet apo lojëra sportive në park, çon në më shumë kalori të djegur dhe humbje peshe.

Më e mira nga të gjitha, ka kaq shumë ushqime të shijshme gjatë verës që nuk janë të larta në kalori. Ka një bollëk të frutave dhe perimeve me pak kalori, të cilat nëse konsumohen në sasi të mëdha jo vetëm që do të përmirësojnë pamjen tuaj, por edhe do të përmirësojnë shëndetin tuaj. Këtu janë disa prej tyre:

  • Shalqiri

Shalqiri është një frut i shkëlqyeshëm për të shuar etjen tuaj në nxehtësinë e verës, dhe gjithashtu për të kënaqur dëshirën tuaj për ëmbëlsirat. Dhe e gjithë kjo pa rritur perimetrin e belit tuaj. Nëse ndiheni të uritur dhe / ose të etur, nuk do të gaboni nëse plotësoni dëshirën tuaj për shalqi.

Por shalqiri nuk është vetëm ujë. Shtë një ushqim i dobishëm që përmban vitaminë A, vitaminë C dhe vitaminë B6.

  • Panxhari

Panxhari zvogëlon peshën në mënyra të ndryshme. Ndihmon për të hequr qafe ujin e tepërt që mbahet në trup, parandalon kapsllëkun dhe përmban fibra që luan një rol të rëndësishëm në luftimin e depozitave të yndyrës.

Konsumimi i panxharit do t’ju ndihmojë të përballeni me lodhjen dhe depresionin.

Një nga vitaminat më të rëndësishme për gratë, acidi folik, është i pranishëm në panxhar. Përveç kësaj, panxhari është një burim i pasur i magnezit, hekurit, vitaminës C dhe kaliumit, kështu që përmirëson imunitetin, mbron nga shumë lloje të kancerit (sidomos kanceri i zorrës së trashë) dhe sëmundjeve të zemrës.

  • Kumbullat

Pavarësisht nëse i hani të freskëta apo të thata, kumbullat e thata janë të shkëlqyera për të ruajtur linjën tuaj, sepse ato janë të ulëta në kalori dhe shumë të fibrave dhe vitaminës C.

Kumbullat e thata janë një meze e lehtë ideale. Ato ndihmojnë për të kënaqur oreksin tuaj, pa konsumuar shumë kalori.

66g kumbulla të zeza = 30kcal

  • Boronicat

Boronicat janë një superushqim që lufton shumë sëmundje sepse përmbajnë shumë antioksidantë që shkatërrojnë radikalet e lira në trup. Ato përmirësojnë qarkullimin dhe në të njëjtën kohë zvogëlojnë depozitat e dhjamit në trup, veçanërisht në bark.

Ky frut është një burim i shkëlqyeshëm i vitaminës C, magnezit, vitaminës E dhe fibrave.

  • Specat

Mund të thuhet me siguri se rajoni ynë është i rrallë për ata që nuk konsumojn speca. Fatkeqësisht, specat konsumohen më shpesh të përpunuar, dhe jo të freskëta. Specat e freskët janë të pasur me vitamina dhe gjithashtu ndihmojnë në humbjen e peshës.

Të gjitha llojet e specave janë një burim i pasur i vitaminës A, vitaminës C dhe vitaminës K. Nëse duhet të zgjidhni, zgjidhni specat e kuq, sepse ato janë më të shëndetshmet. Si specat e nxehtë ashtu edhe të ftohtë përmbajnë një substancë që rrit djegien e kalorive. /Femina.al/

Back to top button